Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri and Selamat Menyambut Kemerdekaan ♥

Assalamualaikum w.b.t dan salam satu Malaysia ♥

Saya Nurul A'dlaa Binti Bahar berumur 16 tahun pada tahun 2011 dan bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Kota Masai (SKOMAS) ingin memintaa maaf diatas segala kesalahan yang pernah Nurul A'dlaa' buad dekat korang. Andai selama neh kita bermusuhan , berGaduh-gaduhan , berMaki-makian, berLagak-lagakkan , berPoyo-poyoan , berSound-soundan and yang sewaktuu dengannyaa. Nurul A'dlaa' adalah insan yang tak sempurna and sering melakukan kesilapan terhadap makhluk di dunia ini . Sekali lagi maaf dipinta pada Hari Raya yang tidak beberapa lama lagi . Tinggal menghitung hari demi hari. ♥ ♥

Next , kepada gigirl and boboyy yang pernah kenaa dengan Nurul A'dlaa' neh . Im sorry again and again . Masa bulan puasa neh ada beberapaa orang budak yang Adlaa dah buad salah

Fazz : Assalamualaikum Fazzirah Sanusi :) Aku mintak maaf atas atitude aku yang mengSound kau. Okay , sebab aku nak tolong jadi lebih baik kayy . Untuk kebaikan kau. Sorry buad kau sampai menangis. Aku memang takdaaa hati masa tuu . Aku geram sebab kau dah buad hubungan org macam tuu. Tapi lupakan lahh , kita sama--2 berMaaf-maafan kay . Aku tau kau banyak terasa dengan aku . Aku pun banyak terasa dengan kau jugak. Im Sorry , Selamat Hari Rayaa Fazzirah ♥


Aina Amira : Firstlyy , dengan menurunkan ego and suhu yang tidak mendadak. Adlaa menghulurkan 10 jari memohon keampunan dan kemaafan atas semua kesalahan yang pernah A'dlaa' buad dekat Aina , Jyeahh Aina , Aina tak tahu perasaannyaa kalau Aina ada dekat tempat A'dlaa' . Sakit Aina . Tak tertanggung. About status semua tu . Abaikan lahh . Lagipunn dah tahu semuanyaa antara Aina and Zuhair. So , jangan lah Aina terasa dengan apa yang A'dlaa' cakap selama neh . About novel yang Aina tuu A'dlaa' dah baca . Maybe dapat sedarkan sikit diri neh kann ==' Okay Aina , Selamat Hari Raya Aidilfitri ♥

Zuhair : Awak , saya mintak maaf kayy atas segala-galaa kesalahan saya dekat awak selama neh . Saya terlalu ikutkan perasaan :) Tapi takpe lah . Dah berlalu dah pun . Selamat Hari Rayaa kay kawan ♥

Dayat : Awak , saya mintak maaf buad awak macam tuu . Saya tak berniat tapi saya takut berlaku pada saya lagi. Kita lagi better berkawan :) Apa-apa pun saya suka kawan dengan awak. Gilaa-gilaa. Single is better lah awak :) Selamat Hari Raya kayy awak ♥

And siapa-2 yang terasa dengan sayaa, Sayaa mintak maaf banyak-2 .